onsdag 11 april 2012

Prima Sun Kiss Collection

Jag har gjort ett kort med härliga Primapapper, kollektionen heter Sun Kiss och har just de där soliga, varma färgerna, som tilltalar mig så mycket. Cykelstämplen kommer från ett clearstampset från KaiserCraft, det är slut för tillfället, men är beställt hem igen. Så är det också med småstämplarna, de kommer från Pink Paislee London Market och har snart hittat upp till ScrapRoom igen. Jag har målat med Distress Refiller.
Som dekoration har jag små rosor och Pearl Maker i pärlemor. Jag har också glittrat och 3D-lackat här och var på cykeln, men det syns lite dåligt.






Våren har gjort ett uppehåll här i Skåne, men jag hoppas innerligt att den snart är tillbaka. Vi kan väl hjälpas åt att hålla tummarna!

Kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar