fredag 26 oktober 2012

Scraproom stänger


Under drygt 1 år har jag kört ScrapRoom och Inzpira Magazine sida vid sida. 
Detta håller inte längre och jag känner att Inzpira vinner dragkampen om min tid.
Inzpira har utvecklats från en blyg viol till en mera kaxig tidning och det har blivit dax för mig att välja. 

Jag kunde absolut ingenting om scrapbooking den dagen, den 20 augusti 2008, då jag tog över ScrapRoom.
Ni mina kära kunder har lärt mig så mycket på denna krokiga stig.
Det vill jag verkligen tacka er för. 

Jag har älskat varje minut, nästan, av denna mer än 4:a åriga resan,
men nu är det dax att gå vidare på nästa, precis lika krokiga väg. 


Till skillnad från andra som stänger ner kommer jag ju inte att "vila på hanen" utan det är
ju förstås full fart framåt som gäller. Det är ju så mitt liv sett ut och kommer att se ut. 


Så tack och på återseende på scrapträffar, mässor och via Inzpira Magazine.

Eva
www.scraproom.se

PS. Missa inte 
utförsäljningen på hela sortimentet som gäller fram till 30 oktober!
30% rabatt gäller alla varor även i fyndhörnan.
Rabatten avdrages i efterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar