torsdag 10 maj 2012

Meadow Lark Collection

Idag tänkte jag visa två helt olika layouter som jag gjort med papper från Primas färgglada serie Meadow Lark.

coola Vera 

Alla papper på denna LO är från Meadow Lark liksom blomman och det lila bandet. Den snygga fjärilstämpeln uppe till vänster kommer från kitet Tigerlilly. Den vackra stämpeln med texten "Remember this moment" är från KaiserCraft och de rosa öljetterna som jag fäst ornamentet med från WR Memory keepers.


vårblomster 

På den här layouten har jag jobbat med stämplar och med Distress Ink. Samtliga stämplar kommer från KaiserCraft och återfinns i shoppen. De två stora blommorna har jag klippt ut från pappret Astor. De är färglagda med Distress Ink Pad färgerna dusty concord och wild honey. Kantena på cardstocken är också infärgade med dusty concord med hjälp av ett ink blending tool.


vårblomster detalj

Linjerna på blommorna är ifyllda med en tunn svart penna för att det ska framträda lite bättre efter färgläggningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar