onsdag 7 mars 2012

DT-presentation Susanne

För några veckor sedan fick jag frågan av Eva om jag skulle vilja vara en del av Scraprooms designteam. Jag blev mycket glad och stolt över frågan och givetvis vill jag det! Det känns spännande och roligt att få vara en del av det nya Scraproom och det ska bli kul att ta del av resan.


Vem är då jag? Jag heter Susanne Harrysson och bor i ett litet samhälle strax utanför Ängelholm i nordvästra Skåne. I vår villa huserar jag tillsammans med min kära man Magnus och våra två döttrar Klara (8år) och Vera (5år). Jag har scrappat sedan 2007 då jag var föräldraledig med yngsta dottern. Till yrket är jag ingenjör och scrapbookingen är en skön kontrast till det jag sysslar med på dagarna.

Jag har tidigare varit en del av designteamet för två olika butiker. Förutom mitt nya uppdrag här hos Scraproom så är jag även inspiratör på utmaningsbloggen Veckans skiss. Skisser är en sak som ligger mig varmt om hjärtat. Jag triggas ofta i mitt skapande genom att utgå från en skiss.

Jag kan inte direkt säga vad min scrapstil är utan testar gärna olika stilar och nya tekniker och jag tycker att jag hela tiden utvecklas och förändras i mitt skapande. Jag skapar framför allt layouter men då och då blir det ett kort eller ett minialbum också. Nedan visar jag några layouter jag gjort den senaste tiden och som jag tror kan beskriva min stil.

vs 4


Sköna dopp


smile


Hösttema - Susanne Harrysson, Pumpa


Veckans skiss 49


Jag passar på att visa ett kort också.

kort till Malin

Som sagt jag är jätteglad över att få vara en del av Scraprooms team och ser fram emot en massa skapande! Vi kommer säkert att ses på både kurser, mässor och träffar i framtiden.

♥ Susanne ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar