lördag 3 mars 2012

DT presentation - Hella



Hella Sjölund heter jag och bor strax utanför Helsingborg, i ett gammalt hus, med man och katt.
Jag har arbetat för Scraproom i snart 1 år och det har inneburit massor av både inspiration och roliga träffar för mig.
Håller även kurser i bla kortmakande och dekoration av cupcakes hos SR.

I första hand är jag kortmakare, men scrappar när andan faller på och altrar gärna lite av varje.
Min egen blogg är inte så aktiv just nu, men du hittar den HÄR

Det är även jag som designar stämplarna från HellaBella Design som Scraproom säljer ;)
Min skaparstil är mest vit och rosa a´la shabby chic, men gillar även svart halloween och vit krispig jul!

Här är några blandade alster som jag har gjort för SR




Vi har ytterligare två DTs att presentera närmare, samt berätta om nyheterna som är på väg hem.
Missa inte titta in i bloggen här i morron, då vi har ett härligt erbjudande att komma med!!

Trevlig helg!










1 kommentar: