tisdag 13 september 2011

Härliga HÖST

Nja, jag ljuger lite, jag är definitivt inte någon höstmänniska, men jag tycker att färgerna i naturen på hösten är något av det vackraste man kan se.

Jag har gjort ett litet höstkort. Tittar ni riktigt noga är det egentligen ett julpapper från Graphic45 jag använt mig av som bakgrund, även stämplarna är julstämplar, men jag använde mig av lite mer höstlika färger och då går det jättebra det med! Stämplarna, som är små ministämplar från Rubberstamp Tapestry, bygger man upp motivet med precis som man själv vill.



Som dekoration har jag använt mig av en stor blomma, som jag vikt på mitten och sedan limmat under det översta arket. Lite mindre blommor och lite bling samt band fick räcka, för det är motivet, som ska få framträda tycker jag!

Nu är det snart dags för Inzpiras mässa, hoppas vi ses!
Kram från Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar