fredag 2 september 2011

Halloween

Hösten är verkligen här och då är det främst halloween som lockar mig.
Inte för att vi direkt firar det här i sverige, men jag gillar stämningen och allt "spökigt" som finns :)
Jag har gjort två kort till Scraproom med helt nya stämplar och papper.
Det första kortets material:

Papper:
Moxxie Midnight Dreary - Feelin´Vine
Spindelnätpapper (spillbit, har ej namnet tyvärr)
Svart & orange cardstock

Stämplar:
HellaBella Design - Halloween Bingo, Avlång pumpa, Pumpalykta



Det andra kortet är ett enkelt, back-to-basics, kort.
Jag använde endast svart cardstock som stomme och lila cardstock som matta till stämpelmotivet. Den klippte jag med vågsax för att få lite liv.
Stämplarna är Halloween Cupcake, Randiga krumelurer och Halloween text - HellaBella Design
Alla motiv är färglagda med Promarkerpennor.



Tack för titten och ha en riktigt skön helg i solens sken!
Hella

2 kommentarer:

  1. Helt underbara kort!! Och tänk 2 av mina favvisstämplar också. Snyggt Hella :)

    SvaraRadera