tisdag 23 augusti 2011

Fågelburar...

...i långa rader finns det i ett clearstampset från Stampendous, här har jag använt den största. I samma set finns det fåglar, grenar, lövkvistar, gunga etc.

Jag har färgat in en bit cardstock med Distress Peeled Paint, Aged Mahogany samt Tea Dye. De små fåglarna har jag målat med samma färger samt klippt ut och monterat med hjälp av 3D-kuddar. Löven målade jag med Peeled Paint och glittrade lite på. Även fåglarna fick lite bling på vingarna.

De mönstrade papperna kommer från Graphic45. Metallcharmen har jag pimpat upp med några små halvpärlor. I verkligheten är blomma och kortstomme i princip i samma färgskala, men det lyckades jag inte få till med min kamera, så det får ni ha lite överseende med.

Idag har Inzpira Magazine kommit ut i handeln. Den är såååå fin!!!!

Ha det gott!

Kram, Karin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar