fredag 24 juni 2011

Romantisk tag

Jag har gjort en romantisk tag med Paristema.
Bilden med Eiffeltornet (och massor av liknande bilder) finns endast i butiken i Helsingborg, så gör dig ett besök på Scraproom redan i helgen. Butiken är öppen på söndag!
(bilden är klickbar för större visning!)


Kanterna på tagen har jag chalkat med Distress Ink - Pumice Stone och sedan stämplade jag noterna från stämpeln "Studentsången" över hela tagen. Jag var noga med att inte ta färg längs kanten på stämpeln för att kunna utnyttja noterna i mitten.
Parismotivet är monterad på en matta klippt med scallopsax och dekorerad med blandade rosor och rosa bling. I högra hörnet har jag stämplat ett postmärke med Inkidos stämpel - Forever B.
Den rutiga rosetten håller formen jättefint eftersom den har ståltråd i kanten.
Allt material finns att köpa hos Scraproom.

Ha en riktigt skön midsommar och glöm inte fota mycket till era scrapprojekt!

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar