torsdag 2 juni 2011

Fancy Pants Beach Bum

Hejsan
En härlig långhelg väntar de flesta av oss! Hoppas att ni alla hittar en stund för lite skapande! Det ska jag genom att åka till träffen på söndag på Scraproom!
På layouten den härgången har jag använt Fancy Pants läckra kollektion Beach Bum. Jag har målat med vit akrylfärg mycket tunt på det undre pappret. Jag rev av den yttre kanten och satte den som en ram runt med hjälp av häftklammrar.
Rubriken
Jag satte fast bokstäverna wow, ritade med svart penna runt varje bokstav och sedan sprejade jag med röd akrylfärg utblandad med vatten över bokstäverna. Jag tog därefter bort bokstäverna och tog vit pearlmaker som jag drog ut med en tändsticka för att få fartränder! Det allra sista jag gjorde var att klistra dit de svarta små bokstäverna.
Ha en trevlig torsdag!
Kram
Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar