fredag 15 april 2011

3D-ram med fågelbur

Mitt första alster för Scraproom blev en 3D-ram som jag med glädje tog mig an!
Ramen finns att köpa i butiken i Helsingborg, där du även hittar andra träprodukter, askar, ramar mm för altring.

Ramen är grundmålad med vit färg och sedan har jag lagt ett lager vit crackle paint på vissa
ställen. Jag använde svart distress ink för att sota på valda ställen för en sliten look.


Papper:
Bo Bunny - Gabrielle Unwritten,
Pink Paislee - Butterfly Garden Botanical Gardens

Fågelbur:
Kaiser Craft - Wood Flourishes Bird Cages

Övrigt material:
Cremefärgade halvpärlor
Text av DYMO, vit fjäder, natursnöre,
metallnyckel (finns massor av charms i butiken!)
bomullsspets, pappersros och en utstansad blomma.

Tack för titten och trevlig helg!

Hella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar