tisdag 1 mars 2011

Nyheterna bara trillar in....

Det fullkomligt väller in nyheter på Scraproom. Jag tänkte göra en ny grej här i bloggen och visa lite av mina favvisar av allt det nya.


Nyheter ala Tim Holtz... jag har provat, väldigt roliga...återkommer med bildbevis senare i veckan ...



Några serier från Jilie Bean Soup...urläckra....Rosa och gula papper följde med mig hem...samt bokstäver.







graphic 45 Curtain Call... De fick följa med mig hem.... Älskar dem


yttepyttesmå bokstäver från Kaiserkraft fick oxå följa med mig hem. Finns i flera färger


Var det något som föll dig i smaken ?? Ska tilläggas att nyheterna endast under v8 var 80 st och under v. 9 trillar det in hela tiden... Så kila in till butiken eller kolla webshoppen och låt dig inspireras.
// Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar