måndag 14 februari 2011

En ny kurs på G

Min nästa kurs på scraproom är en minialbums kurs. Onsdagen den 23 mars går den av staplen.
Du anmäler dig till Scraproom. Än så länge finns det några platser kvar. Smickrande att det finns anmälda till den utan att ni vet vad det är.. hihi...

Här visar jag lite bilder. Fler och fullständiga bilder kommer senare. Eller så får ni gå in till butiken för att att ta er en titt ( kommer snart dit...)

20110214_6436a

20110214_6429a

Jag har valt en ganska så färgstark kombination på papper. Ni får själva välja vilka papper ni vill ha. Så om ni vill ha ett romantiskt, stilrent eller färgglatt album så är det upp till er.

Om du ska gå på kursen så ta gärna med dig dina basverktyg. Det är en regel som är bra inför alla kurser så behöver ni inte vänta så länge på varandra...

1 kommentar:

  1. Super fin! Tyvärr är jag i Mexico då så jag kan inte vara med :)

    SvaraRadera