onsdag 10 november 2010

Julkort

Jag har gjort ett julkort med samma vikning som det jag visade förra veckan:

Båda stämplarna kommer från ett och samma paket (Reprint). Jag har målat motivet med Distresser och sedan monterat samman hela kortet med mönsterpapper från Inkido. Samtliga dekorationer finns att köpa på ScrapRoom. Så här ser kortet ut på insidan:



Igår hade jag min första julkortskurs, så himla roligt! Tack alla goa deltagare! Nästa kurs är helt full, men på den sista kursen (30/11) finns ännu några platser kvar!


Må väl allihop!
Kram från Karin

2 kommentarer:

  1. Wow! Vilket kort, Karin! Det är alldeles underbart!!!!

    SvaraRadera
  2. Karin, ja jättefint!
    jag undrar över barrkvisten - är det en punch? Jag har en likadan som har liksom hakat upp sig och stansar inte ut. Ställde mig på den och det var förstås korkat för då gick den såklart helt sönder.

    SvaraRadera