tisdag 26 oktober 2010

You ROCK

Jag har precis kommit hem från Shabby Chic-kursen, som var helt fantastiskt rolig, tack till alla härliga deltagare!!! Korten vi gjorde kommer jag att visa här en annan dag.

Ett kärlekskort måste inte tvunget vara gulligt och romantiskt, det kan minsann få vara lite tufft, som det här till exempel:



Jag har använt mig av Maja Designs underbara (och romantiska) papper, men ruffat till dem lite genom att dra med min Edge Scraper runt kanterna samt inka dem med svart färg. Stämpelmotivet, från Inkido, har jag målat med Distresser och sedan glittrat lite, både på motivet och bokstäverna. Ett cerist band, lite bling i svart, silver och rosa samt några blommor och häftklamrar fick bli dekorationer.


Ha en bra vecka!
Kram från Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar