tisdag 3 augusti 2010

Love!

Javisst, är det väl så att vi känner någon form av kärlek till vår hobby, därav titeln på detta inlägg.
Jag har gjort ett kort med söta stämpelmotiv från Popcorn the Bear, jag har målat med akvarellpennor.

De mönstrade papperna är från serien Reminisce, dels "What big eyes you have", dels "Fairy Tale". På framsidan är det alltså sagomotiv, men baksidan har dessa underbara små fåglar och blommor. Av "fågelpapperet" har jag rivit en ram, som jag sedan satt ovanpå en bit blompapper. Av Spellbinders cirkel och cirkel med blomudd har jag gjort inramningen till den lille nallen.
Bokstäverna är QK Chocolate. För övrigt är det band, blommor och blad, små halvpärlor, utstansade hjärtan, tårtpapper i form av ett hjärta och MASSOR av glitter: på bokstäver, runt cirkeln, i blommor, på motiv och hjärtan! Ibland är det kul att bara ösa på....

Må gott! Vi hörs snart igen.
Kram från Karin

1 kommentar: